TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 27, 2011

dah jatuh tergolek , tercampak masuk gaung pulak !

Assalamualaikum . Sungguh lahh rasa macam syahdu jeh sekarang neh . Sungguh lahh rasa macam tak terkata jeh sekarang neh . Sungguh lahh rasa macam terbenam dalam tanah jeh sekarang neh . Dan sungguh lahh rasa tak berapa sungguh jeh sekarang neh . Haihh !
Cik Liyana ! Ntah lahh aku pun tataw dah neh nak describe macam mana . Fasa dulu dah datang balik kott . Sumpah tataw nak rasa apa sampai nak taip apa yang ada kat kepala pun dah jadi lain . Betul lahh . Macam ada orang kata tuh . Kekadang sesuatu benda yang kita nak tuh ta semestinya boleh dapat dan kekadang sesuatu benda yang kita tak nak tuh lahh yang elok elok datang menjelma . Dah tuh apa kaitan dengan apa yang aku taip neh dengan tajuk entri aku ? Ntah . Boleh tak nak jawab ntah jeh ? Nampak sangat macam tader pendirian kan . Sebab tuh aku tak suka keadaan sekarang . Bila mana aku rasa macam tataw nak rasa apa . Tengok . Ayat pun dah macam apa . Sendiri nak faham pun jadi tak faham . Mood lari ntah kemana . Semangat blogging tercampak tak jumpa . Ketawa hilang terbang melayang .
Macam sekarang , ada benda nak update tapi jari dan idea macam kena sekat . Otak kena ikat eyh ? Siyes lahh tataw . Nak blogging pun dah memang tader rasa sekarang . Kesian kat blog kan , aku tak bagi makan . Naty dia lapar macam mana ? Taper , aku boleh kata kat blog neh . Aku suruh dia diet . Amacam ?
Itu boleh lahh nak kata dekat benda yang tak bernyawa secara lahiriahnya kan . Tapi kalau jiwa kat diri neh yang tanya . Aku nak jawab apa ? Oke . Biar aku yang fikir skrip terbaik .


3 comments:

  1. sayang , napa ni ? risau laa aku . kau oke tak ni . ada prob ke ?

    ReplyDelete
  2. @Cikin there's notin dear . insyaAllah . i'll be fine . as usual . (:

    ReplyDelete
  3. huhu,,blog pon ley diet gak..nk diet gak la..peace=)

    ReplyDelete