TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 12, 2011

a date with girlfriend tersayang

Eheh . Kalau agak agak entri kali neh aku nak letak sign amaran keras besar besar kaler merah menyala lagi sekali boleh ? HAHA . Cehh ! Tapi disebabkan aku malas nak buat amaran segala sebab aku tak yakin ramai akan melihat amaran aku tuh pun kan . Jadi , baik aku tak payah type dengan segala hormatnya lahh kan . 
Pehh . Memang syok lahh bila tiba bab perabis duet kan . Kerjanye idak , perabisnye kemaen ! Ohh , itu biasa bagi manusia bernama cik leya binti abah neh . Hehh ! 
Memang best lahh sehari neh keluar dating bagai dengan girlfriend aku . Hahh ? Apakah ? Cik leya neh masuk category songsang ke haper ? Nauzubillahminnzalik . Tader lahh weh . Girlfriend=kawan perempuan . Haa , faham tak neh ?

Ciss ! Neh yang aku tak puas ati neh . Memang jelas lagi ketara lahh muka aku bulat doe . Taper taper . Yang penting aku comel . Kau ada ? Hishh . Diam lahh . Ye kan aje apa yang aku type . HAHA . Oke . Yang kanan tuh lahh cik girlfriend aku . Cik ekin , tengok jeh ahh muka dia yang tak sabar nak buat aktiviti wajib dia tuh . HAHA

Tadaa . Neh lahh aktiviti wajib yang aku cakap tuh . Ish ish . Apa nak jadi neh ? HAHA . Tengok jelahh muka muka semangat masa nyanyi . Hmm , walaupun aku taw suara aku tak semerdu sitinurhaliza , tak segemersik dayangnurfaezah , tak senyaring ziana zain , tak selantang ning baizura , tak setinggi jaclyn victor . Tapi boleh lahh buat sedap telinga aku dengar buat peti suara aku nak lepas geram . HAHA . Cik ekin neh sekarang dah gila karok . Dulu dia mana nak masuk karok box segala neh . Semua neh start masa aku dengan cik sue ajak dia gi karok . Emm , aku dah mempengaruhi dia lahh eyy ? Opsss ! Hee . >.<

Yeahh ! Girlfriend yang dah bertambah lagi sorang Secara tak sengaja . Tak sangka lahh plax yang cik intan datang sekali tadi . Tapi dia tader ahh join kitorang karok . Dia tetap . Kukuh . Tak masuk pusat karok neh . Hmm . Lalala ~ Kesian dia . Lama kott tunggu kitorang abis . Yela , sampai 3 jam terperuk memekik kat suria box tuh . Kau bayang lama tak lama . Dua orang jeh plax . Mau sakit tekak serak suara aku dah .

Kalau dah ada bersama sama . Nak dengan aku plax . Memang harus ahh dorang jadi extra model aku . HAHA . Dah kata aku giler lensa kan . Kira sampai sekarang masih untung ahh sape sape punya camera tader pecah lagi . HAHA . Tuh maksudnya muka aku memang muka mesra camera lahh kan boleh ?

Eyh . Percaya tak percaya tak ? Kerja aku memang menkayakan tokeyy kfc ahh . Dah lahh semalam dah melantak kfc . Tadi pun makan kfc lagi . Memang title bulat tuh kena sangat lahh dengan aku kan kan ? HAHA . Kisah plax aku ? Seronok kott dapat spent time dengan dorang neh . Sayang korang sangat weh . Aku siyes neh . (:

2 comments: