TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 12, 2011

a date with kakak terchenta

AMARAN KERAS : SILA LAJU LAJU KLIK ICON X DI PENJURU KANAN SCREEN ANDA JIKA TAK MAHU TERKELUAR MUNTAH  HIJAU BIRU MAHUPUN PURPLE MELIHAT GAMBAR GAMBAR SUPERMODEL DI BAWAH . SEKIAN .


Wahh . Penat giler kott . Baru jeh 2 lebih pagi tadi sampai rumah . Hmm , mata plax elok taknak ngantok taknak tido kan . Of cos laju laju aku pi dating dengan lappy dan berukband tersayang . HAHA
Sebab tuh untung bila dah tak kerja , boleh jalan jalan suka hati , boleh perabis duet untuk sesi menternak lemak , boleh online ikut suka , boleh taknak tido pun taper . Rasa seronok lahh sangat kan bila dapat spend masa berkualiti bersama cik kakak terchenta yang memang sekarang dah teramat payah nak jumpa . Haihh ! Mau jugak kang aku plax yang sakan gi book tiket pi alor star sana . Tapi aku taknak naek bus ke kapal terbang ke . Aku nak naek train . Hahh ! Baru syok kott .

Memang rasa best lahh bila dapat keluar berfoto manja segala dengan akak aku . Neh masa nak gi lunch . Tapi tapi yang tak best plax mak aku tak dapat ikut . Ada hal . Dah lahh keluar 3 beranak jeh . Aku , akak dengan abah . Tapi muka abah memang tak lahh nak tepek kat sini . Abah bukan gila lensa macam anak dia yang dua orang neh . Abah pun dah naek boring jeh tengok anak dia asyik bergambar tak abis abis tadi . HAHA

Muka muka boring sebab tunggu makanan tak sampai sampai . Haihh ! Aku dah lapar tahap cicak berguling neh . Boleh plax dia masak lambat lambat kan . Memang snap snap jeh lahh tadi .

Yeahh ! Part neh memang aku sangat sangat suka lahh kan . Makan babe . Kau macam tataw plax aku memang suka bab bab makan segala . Kau tengok jela bukan maen khusyuk plax aku menikmati nasi goreng anak dara . Hahh ! Kau pernah tak makan nasi goreng anak dara ? Dah nama pun aku anak dara kan mesti lahh harus aku makan nasi goreng tuh kan .

Lepas makan makan kenyang semua . Berjalan jalan plax kat tepi jalan . Singgah kompleks berdekatan . Ala , nak beli makanan kucing jeh pun . Lepas tuh kan , biasa lahh . Aku dah memang kaki makan kan . Sebelum balik rumah aku gi jumpa encik kepsi jap . Aku baek hati rini . Aku belanja taw . Tapi tader ahh makan kat situ . Take away jeh sudah . Sampai rumah mau aku melantak ayam goreng kegemaran ramai tuh taw . 
Hmm , Kejap jeh . Dah malam . Akak pun dah nak balik kedah . Neh yang tak best neh . Tinggal lagi aku sorang sorang kat sini . Eyh , dengan mak abah sekali lahh , Tapi lain kott kalau akak aku ada . Isk isk . Aku sedih neh . Kau taknak bagi aku tisu ke ? HEHE

Cehh ! Akak aku buat muka bajet cari bus tak jumpa lahh konon . Eyh . Muka aku pun ada jugak lahh . Harus ! HAHA . Hehh . Dah lahh saja jeh mengabiskan duet aku kan . Ajak aku pi beli foodies dia nak melantak dalam bus . Tapi aku tak kesah pun . Dia sorang jeh pun akak aku . Tader hal pun aku nak bayarkan .

Snickers ! Benda wajib ada kalau kitorang nak jalan jauh . Dari kecik lagi kott . Dah habit . Asal nak jalan jauh tak kira ahh balik kampung ke , gi rumah sedara ke , cuticuti malaysia ke memang wajib ada snickers lahh . Dan terselit jugak kawan akak aku . Giler comel ohh kak sal tuh . Terkesima tergugat aku . WAHAHA

Mak . Kami sayang mak sangat sangat . HEE . Oke , babai akak sayang . Bus awak dah sampai tuh . Walaupun lambat . Tapi bukan lambat sikit . Sampai satu jam jugak tunggu bus tuh . Janji 12 lebih . Nak dekat 2 pagi jugak bus tuh baru sampai . Dah lahh dengan penuh manusia kat hentian duta tuh . Buat pening kepala aku jeh . Hmm . Bye kak , 3 ke 2 bulan lagi kan baru kita jumpa . Tata . Jaga diri kat sana . Love you . mmuah muahh mmuah . Pinjam tagline akak sat naa . HAHA

6 comments:

  1. ahha . akak jeh ke ? adik dia tader ? hahh . oke oke . naty ceq sampaikan . haha

    ReplyDelete
  2. oww.... dating ngan akak ey.. ingtkan date ngan pakwe. hehe

    ReplyDelete
  3. alaa , tak sempat jumpa kakak kita . huhu ~

    ReplyDelete
  4. yua : ehehh . yup yup . itu lagi patut kan . tader boypren aihh ! ceq single mingle gitu , haha

    ReplyDelete
  5. cikin : hmm . taper taper . naty dia cuti bulan 5 neh . 4 bulan tak silap aku . masa tuh kau nak jumpa tengok muka dia tak kelip kelip pun boleh . haha

    ReplyDelete