TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 5, 2011

dia lagi comel daripada aku ? sumpah jeles .

Oke . Tajuk entri aku kali neh memang sangat tak boleh blaa kan kan . Hahh ?! Apa ? Bukan ke ? Ciss ! Merajok lapanbelas tahun dengan korang . Padan muka .  
Tapi tapi kenapa dia lagi comel neh ? Neh yang aku tak puas hati neh taw . Selalu aku rasa aku lahh yang paling comel . Tapi hari tuh . Saat itu . Ish ! Jeles neh . Haihh ! Tuh lahh aku neh selalu sangat kan rasa diri tersangat comel sekali tengok dia pose gaya gitu terus tergugat kau . Hahh ! Padan muka aku plax . Tapi kan memang harus pun lahh insan tersebut comel sebab . Erm sebab apa ye ? Jap jap . Jap lagi aku bagitaw .
-
-
-
-
-
-
-


Haa . Tengok neh . Korang agak agak siapakah insan di sebelah kiri tersebut yang dah berjaya buat aku jeles ? Yang kanan tuh ? Aihh . Tak kan tak kenal kott . Aku rasa kalau aku tak kenalkan pun confirm memang muka tuh dah banyak kali tertampal kat sini kan kan ? HAHA
Jeng jeng jeng . Insan tersebut ialah emak sayang aku lahh . Comel kan . Mula mula mak aku yang pose gitu taw . Then , aku plax yang menggedik nak tiru sebab aku jeles . HAHA . Tuh lahh yang terhasil plax gambar aku tiru gaya mak aku tuh . Mak aku nampak muda kan . Siyes kalau jalan dua dengan mak aku , mesti punya lahh orang kata mak aku tuh akak aku . Ramai yang tak caya bila aku cakap tuh mak aku . Pape lahh akak abang pacek macek kedai kedai tuh . HEHE .
Jadi , sekarang neh ternyata lahh aku memang comel sebab aku mewarisi kecomelan mak aku . HEHE (:

2 comments:

  1. wahahaha, sporting nya ibu hang.. hehe

    ReplyDelete
  2. hehe . biasa . mak memang sporting . tapi kalau tak kena gaya . haihh ! mau ribut taufan . hehe

    ReplyDelete