TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 10, 2011

eyh ! kakak sayang aku balik rumah lahh

Hooyeahh ! Aku taknak intro segala panjang panjang . Cuma sekarang neh aku nak jerit gembira weh . Siyes lahh neh aku tengah happy gila tahap babun berlari . HAHA . Sebab sebab sebab kan kakak sayang saya cik Ariffa Nur Izzah baru jeh menjejak rumah kira kira pukul 10 malam tadi . Pehh , aku rindu giloss kott kat dia . Maklum lahh dah dua bulan sepuloh hari aku tak jumpa dia . Mana aku tak rindu kan . Sampai nangis nangis aku rindu kat dia taw . Ini betul betul punya tader tipu tipu taw . HAHA .

Aku jeles dengan kakak aku sebab dia lagi cantik daripada aku . KEH KEH . Tapi taper yang penting aku comel . Kau ada ? HAHA . Ala kakak aku neh balik rumah pun sehari jeh . Esok petang dia nak balik kedah dah . Dia ada kerja kat DBKL tuh haa . Assignment jadah apa aku tataw . Maklumlahh aku belum digelar pelajar universiti lagi . Naty kalau aku dah jadi budak U baru lahh aku faham segala kerja assignment semua kan . Hmm , rasa macam kejap jeh kan . Esok dia nak balik dah . Isk isk . Tapi taper malam neh boleh aku tido sambil peluk dia sambil cerita cerita dengan dia sampai dia tertido sampai last last aku yang cakp=ap sorang sorang . HAHA

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: