TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 19, 2011

fuhh ! lepas gian babe

Ehehe . Aku memang suka betul lahh kalau ada kenduri kawen yang siap ada pakej karaoke segala . Yela , boleh aku tumpang semulut kan . Wahh ! Kemaen . Ingat tadi aku nak memeriahkan majlis jeh . Datang kenduri doa selamat jiran aku tuh . Yela , esok kenduri kawen dia plax . Abis kenduri jeh , abang dj dah start bukak kaunter . Pehh ! Haruslahh aku laju laju nak sumbangkan suara yang ala ala neh kan . Ehehh ! 
Mula mula aku macam malu malu kambing plax di situ . Yela dah lahh ramai orang kan selalu aku sedap jeh melalak kat karok box . Dengan kawan macek chenta hati jeh . Tapi ntah kenapa tadi sawan gian nak karok dah datang kott . Terus jeh aku pilih lagu . Selalu tuh memang tak lahh aku nak pi nyanyi kat kenduri kawen orang . Kalau aku nyanyi pun kat kenduri kawen sepupu sepapat aku jeh . 
Ahha . Puas lahh jugak even dapat nyanyi 3 lagu jeh . Haihh ! Kang kalau aku conquer mic apa plax orang kat situ kata . Laen lahh kalau kenduri kawen akak aku kan . Haruslahh aku yang jadi extra singer dengan jayanya . HAHA . Dan yang tak boleh blaa ada mamat mana ntah sibuk sibuk plax nak rakam aku nyanyi . Nasib aku tak buat goyang inul kat situ . HAHA . Buat dia masuk kat youtube . Hahh ! Faymes sekejap aku taw . Wekk . Perasan lahh kau cik leya . HAHA
Ingat tadi nak nyanyi lagi taw . Tapi mak aku dah ajak balik . Yela dah nak pukul 12 kan . Tak kan nak tidur tergolek golek kat situ plax . Buat haru jeh . HAHA .
Tapi taper lahh , oke lahh jugak kan . Dapat jugak lepas gian nak karok . Best plax kat majlis orang . HAHA
Hmm , macam nak ajak macek chenta hati aku gi karok box plax dah . Hehh ! (:

2 comments:

  1. hari tu dah bantai sampai 3 jam kot ! hahaha .

    ReplyDelete
  2. @Cikin ala babe . apa salahnya kalau pergi lagi kan kan . hehe . nak ngn sue sekali . ramai baru best babe .

    ReplyDelete