TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 13, 2011

mak , adik nak kawen !

Wakakaka . Oke . Aku nak gelak gila gila guling guling macam tenggiling dulu boleh ? Eyh , tapi kau jangan cop aku budak sawan plax . Aku sehat walafiat jeh neh haa . Setakat neh mental aku oke kott . HAHA
Hahh . Ada tak kau rasa macam geli bebola mata kau baca title aku ? Ke kalau tak geli kott lahh terkejut ke kan aku dah gatal awal bebenor nak kawen . Haihh ! Tapi tak kott korang nak terkejutnya . Yela aku bukan artis jauh sekali orang dikenali . Abis paling jauh pun jiran aku jeh yang kenal aku . Maklumlahh aku kan baek tak reti keluar rumah kan . Oke ! Yang tuh aku tipu . Hee . (:

Hahh ! Neh lagi lahh confirm ahh ramai cop aku gatai dah neh kan . Kemaen syok plax aku nak update status macam tuh kan kat fb aku . Haihh ! Betul lahh neh jiran aku buat kenduri kawen rini . Best woh . Grand jeh dah aku tengok . Ramai plax datuk datin segala kat situ . Tapi tader ahh aku ngorat datuk tuh kan . Kau gila ?  Mau aku buat perosak majlis orang jeh naty . HAHA . Tapi kan bab yang aku type aku terasa macam nak kawen tuh betul lahh . Macam korang yang bujang tuh tak pernah terasa nak kawen kott . Confirm tak normal lahh tuh kan . HEHE . Walau aku neh muda remaja lagi tak salah pun kan kalau aku kata aku dah terasa nak kawen . Oke haper kalau kawen muda muda neh . Elok juga pun ye . Kira selamat jeh lahh kalau aku nak jalan dengan encik husband aku tuh kan . Dah sah weh daripada sibuk berjalan peluk sakan dengan bf kan . Tapi aku tader buat camtuh taw . Aku mana ada bf neh . Single jeh .  Baek kau kawen jeh . Tak dosa pun nak pegang peluk dia kan . Hee . 

6 comments:

  1. agak kegelian jugakla bola matu ku ini..
    kehkehkehkeh...
    waaa!!
    sampai ati cakap aku tak normal...hanya sebab aku tamo kawen...
    ekekekeke..
    arha!~
    dah ade Mr. Right ke? ehem!

    ReplyDelete
  2. teenager : keh keh . dah agak dah confirm ada yg geli bagai neh . hee . tader lahh . mr right ke mr left ke , ta jumpa jumpa pun lagi . haha

    ReplyDelete
  3. miss husna : wahh . nak jugak . sama lahh neh eyy ? jgn lupa jemput nak kawen naty . haha

    ReplyDelete
  4. jom kita kawen ramai-ramai , haha ^^

    ReplyDelete
  5. nadhirah : haha . best jugak kawen ramai ramai neh . save cost . haha

    ReplyDelete