TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 31, 2011

memang lahh cinta tak kenal usia tapi.................

Mesti ada yang kata eyh ntah pape lahh budak hingusan neh kan cakap cakap pasal cinta bagai . Mesti ada yang cakap , helo tader aku teringinnya lahh nak baca blog kau yang dok merapu merepek pasal cinta . Dan mesti jugak ada yang cakap eiyewww kecik kecik baru setahun jagung dah nak bercinta bagai . Oke oke . Rilex ahh babe . Tadernya aku nak merapu merepek pasal kisah cinta aku ke apa . Aku sendiri pun rasa rasanya tak pernah bercinta lagi . Maen maen cinta masa zaman sekolah dulu ada lahh . Biasa lahh budak baru nak up lahh katakan . Kau ada bf/gf aku pun nak jugak . Tapi semua tuh tader pun aku siyes mak yus jadah haper lahh kan . Saja suka suka . Well , budak budak . Macam kau tak pernah rasa benda tuh semua kan . HEE
Tapi kan mungkin malam neh mood jiwang aku datang kott . Erk ! Rasa gelimat gelimat sebentar . HAHA
Banyak kali dah aku pernah dengar even baca kat mana mana sekali lahh kan yang cinta tuh tak pernah kenal usia . Haa . Yeke ? Yela , betul kott sekarang pun ramai jeh yang aku tengok lelaki muda dengan perempuan berusia , perempuan muda dengan laki berusia . Oke . Aku ngaku lahh aku sendiri pun memang pernah keluar statement . Yup . Memang sahih daripada mulut aku sendiri . Aku pernah cakap yang aku neh tak kisah pun kalau aku dapat lelaki yang lagi berusia daripada aku . Dan aku sendiri pun pernah cakap yang aku minat kat lelaki yang lebih berusia . Hahh ! Hambek kau . Statement you ! Artis ! HAHA
Nak plax aku pernah cakap benda neh kat mak aku . Pehh . Haru . Tapi kan mak aku rilex jeh . Mak aku siap kata tader hal pun kalau adik dapat lelaki berusia . Kalau dah itu jodoh adik . Wahh . Mak aku neh pun on jeh . Macam suka plax kalau aku betul betul dapat lelaki yang lebih usia daripada aku neh .
Tapi kan bila aku fikir balik tak ke macam kes haru bila lelaki tuh berusia daripada aku . Yela , dulu memang aku tak terfikir taw . Tapi bila aku borak dengan sorang budak neh baru aku nampak . Budak tuh kata kat aku . Cuba bayangkan kalau dapat lelaki yang sepuluh dua belas tahun lagi tua dari kita . Tak ke naty bila dah ada anak , lelaki kita tuh dah tua . Silap silap orang ingat lelaki kita tuh atok anak kita . HAHA . Sumpah lahh aku gelak gila gila sampai berair mata aku masa tuh . Hehh ! Tapi betul jugak lahh kan . Hmm . Tapi kalau dah jodoh .. HEHE
Yela yela aku ngaku lahh neh aku type neh semua memang ada kaitan dengan aku . Memang ada benda yang agak kena mengena dengan neh semua jadi kat aku . Sekarang . Dan buat aku rasa macam .. ish ! Haihh ! Siyes tataw nak rasa apa . Nak cakap macam mana pun aku tak reti . Payah payah . Mak aku pun dah pesan kat aku jangan bagi harapan kat orang kalau kita tak sure dengan sesuatu benda tuh . Yaa , aku dah buat macam macam cara dah cakap macam macam benda tapi kan . Hmm . Taper lahh biar masa dan keadaan yang tentukan . (:

3 comments:

  1. aik . aku macam tau je sape ? hahaha ,

    ReplyDelete
  2. @Cikin ahaha . babe . kantoi naty . diam diam taw . haha . yela yela . betul lahh kot org yg kau rasa kau taw tuh . hee

    ReplyDelete