TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 19, 2011

nak update jugak pasal juara raja lawak 5 . (:


Ehee . Pehh , tengok jeh dashboard memang berlambak lahh blogger lain yang dah laju laju update pasal final raja lawak neh . Pantas betul lahh kan dorang mengetuk keyboard dengan jejari mulus lagi runcing dorang tuh . Ehhe . Yela , yela . Aku neh jugak yang lambat nak update . Bukan apa tadi mood nak menaip hilang . So , kena cari feel dulu . Cehwahh ! Walaupun ramai yang dah update kan . Tapi aku still nak cerita gak lahh kan pasal raja lawak 5 neh . Sebenarnya terus terang lahh ceq nak habaq neh . Wahh ! Apa gaya suka cakap kedah neh . Hahh ! Neh mesti dah masuk aura kakak sayang aku . HAHA . Watever . 
Oke , aku dah tak layan sangat dah raja lawak neh . Yang last aku betul betul layan pun masa Raja lawak 3 tuh . Masuk yang keempat kelima neh dah tak berapa syok lahh . Kalau tengok pun aku semangat nak tengok johan dengan zizan jeh lebih . HEHE .
Tapi tadi kira oke lahh jugak performance finalist raja lawak neh . Aku suka time man buat lawak yang kedua tuh . Gelak gelak aku tengok . Aku pun memang harap ahh dia menang sebab aku tengok lawak dia macam lagi best jeh daripada yang lain tuh . Opss ! HEE .
Nway , congrats untuk man sebab dapat jadi juara raja lawak musim kelima neh . (:

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: