TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 29, 2011

new born baby boy

Ehee . Sumpah aku tengah happy tak surut surut lagi neh . Yela , kita ada baby baru . Oke . Gedik tak ? HAHA . Tapi bukan aku punya baby pun . Aku dah dapat seorang sepupu baru . Yeahh . Baru jeh gi tengok baby ahad lepas . Siyes comel sangat macam aku . HAHA . Tapi kan aku rasa aku lagi comel kott . Sila percaya tanpa ragu oke . Nak tengok tak baby boy tuh . Here ...............

See . Comel gila kan kan ? Geram sangat kat baby . Rasa macam nak gigit jeh pipi bulat dia .
Neh sebenarnya anak mak tam dan pak tam aku . Dorang dok kat putrajaya tuh jeh . Memang dekat sangat lahh kan dengan rumah aku . Tuh yang boleh pi tengok . Muhammad Iman Nasri . Sedap kan nama dia . Dah lahh bulat . Dia neh lahir masa 23 mac 2011 . Boleh sama date dengan abang dia plax . Suka gila baby naim sebab adik dia neh sama date birthday dengan dia . Hee . Naim naim . Dah dapat baby baru pun still jugak kitorang panggil dia baby taw . Yela dah biasa pun panggil naim baby . 
Ehehh . Sebelum tuh kan nak tepek muka wajib letak kat sini . HAHA . Sape lagi kalau bukan budak neh haa .
Eyh . Biasa lahh kan macam tataw plax aku neh pantang jumpa camera . Harus lahh aku snap gambar aku bebanyak . Saja buat koleksi . Hahh ! Kau tak suka ? Taper . Tader aku kesahnya pun . Yang penting aku bahagia . Lalalala ~
Dah penat aku kejut baby taknak bangun bangun kan . Pehh . Penat aku kacau dia . Tidur jeh baby iman tuh . Ish . Cute ahh . Dah rasa rindu plax kat baby . Dah lahh comel . Hmm . Tengok ! Aku plax yang dah rasa tak sabar nak kawen nak ada baby sendiri . Erk ! Gatai ! HAHA . Oke . Sambung sambung . Aku ajak cousin aku gi alamanda jap . Ala , alamanda dengan rumah dorang neh seberang jalan jeh . Jalan kaki pun dah sampai .

Ahaa . Rajin kan kitorang jalan kaki . Hahh ! Sebab tuh aku kurus . Maklumlahh aku kan suka bakar lemak daripada ternak lemak . Yela sangat kan . Ala , main point nak pergi alamanda neh pun sebab aku tetiba lapar pizza hut . Cehh ! Tak guna penat aku jalan kaki semata mata nak menambah lemak balik kan .

Dan haruslahh berfoto manja dulu kan . Eyh . Aku comel kan kan ? HAHA . Suka gila kat spec yang baby naim pakai tuh . Haa . Dia neh lahh baby . Umur dah sepuloh tahun tapi still baby jugak . Yang baju hijau tuh akak dia yang first . Anak sulung lahh kiranya . Kak jiha . HEHE . Dia baru balik plkn . Pehh . Jeles jeh aku tengok gambar gambar jiha masa kat plkn tuh .
Oke . Masa yang ditunggu tunggu . Sesi menternak lemak nak start dah neh weh .


HAHA . Rasa macam lawak bila aku tengok gambar baby neh . Yela . Kau tengok jela muka boring dia sebab tunggu pizza tak sampai sampai . Ramai gila kott manusia kat pizza hut time neh . Memang patut pun lahh lambat . Dan muka baby yang teruja lagi happy jeh bila pizza segala dah sampai . Siap dessert bagai . Boleh plax dia buat float sekali . HAHA . Baby baby . Rindu nak kiss baby naim dengan baby iman . (:
Taper . Naty free memang haruslahh laju laju aku nak menapak gi putrajaya . Lepak dengan family pak tam aku neh . 

4 comments:

  1. baby tu comel !
    kalau dapat kat intan ... haha .

    ReplyDelete
  2. @pwincess Lov3y dOv3y haha . si gadis ? cik leya ke neh ? adoyy ! taper taper biar tembam yang penting comel . haha

    ReplyDelete
  3. @Cikin
    tahu taper . sangat sangat comel . aku pun geram apa lagi intan weh .

    ReplyDelete