TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 28, 2011

outing dengan mak , superb !

Heheyy . Neh entri tertangguh kott . Yela , mana tak tertangguhnya kan kalau idea dah lari . Otak pun kena rehat jugak . Nak taip taip tapi tataw benda baek tak payah kan . Ehehh . Oke . Suka sangat sabtu lepas . Sebab sebab sebab kan saya keluar dengan mak saya jeh . Hee . Berdua jeh taw . Selalu mana nak dapat keluar berdua . Mesti abah ada tak pun akak sekali . Tapi memandangkan abah aku tuh malas nak ikut . Tuh yang jadi aku keluar jalan jalan dengan mak sayang jeh .
Best woo . Dan nak kata jugak hikayat merong mahawangsa memang superb ! Terbaek ahh . Dan aku sangat sangat dah jatuh chenta tengok stephen rahman hughes yang tersangat tough lagi hensem kat dalam cerita tuh . Sumpah aku teruja masa tengok dia lawan lawan . Pehh badan dia ketul ketul babe . Mak suka noksss ! HAHA

Ala . Bukan gi jaoh jaoh pun . Aku gi jj kepong jeh . Sama jeh pun jaoh ke dekat . Yang penting aku dapat tengok HMM tuh . Hee . Thanks mak for the creperie . (:

Ahaa . Lepas habis tengok movie tuh . Masuk mph jap sebab aku nak cari benda yang boleh di baca . Yela siyes bosan babe dok rumah tader benda nak buat . Dua dua novel tuh pun dah nak habis aku baca . Oke lahh cerita dia . Korang nak baca tak ? Gi beli sendiri . Ehehh .
Hmm . Akak , kalau kau baca neh . Sila jeles taw . HAHA . Gelak jahat banyak banyak . (:

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: