TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 7, 2011

suka betul dia perli aku kan

Haa . Neh yang aku nak hangin jeh dah neh . Amboi ! Mentang mentang aku baek sopan ala ala perempuan melayu terakhir *korang caya jeh ahh . Suka betul nak perli aku eyy ? Apa apa ? Ingat aku macam baek macam tak boleh nak lawan ahh kata kata kau . Haihh ! Lu silap olang aa *feeling ala ala miss**** . HAHA
Kekadang aku rasa macam jahat plax . Tapi apa boleh buat aku memang macam neh . Biar lantak lahh orang nak kata apa pasal aku . Nak kata aku mulut longkang lahh , mulut puaka lahh , kuat perli lahh , sinis lahh . Haihh ! Senanye cuba korang fikir korang pun sama dengan jeh dengan aku . Sebab tuh malas amek port sangat bila kau nak cakap pasal aku . Mana aku boleh ubah , insyaAllah aku ubah . Hopefully . 

Hehh ! Ye ye jeh aku semangat nak hangin segala bagai tadi . Tader ahh . Aku maen maen jeh . Tapi macek ekin sorang neh suka betul tag tag aku kat status beliau taw . Cehh ! Aku tahu kau sayang sangat kat aku kan ekin . Sebab tuh kau suka nama aku ada kat status kau kan . HAHA . Gila poyo ahh aku neh . Ye , aku sedar . Tapi status yang neh memang lahh . Saja jeh dia taw . Mentang mentang lahh aku dah jadi penganggur , happy betul beliau . 

Thanks ekin . Sayang kau neh sebab meluangkan masa bersama aku walau sekejap sehari sebelum aku berhenti kerja . HEHE

4 comments:

  1. hahaha . popular btol aku kat blog kau kan . td kau letak link aku . yg ni kau letak gambar aku . hahaha (:

    ReplyDelete
  2. haha . biasa . aku kan budak baek . eicecehh . kita kan kawan apa salahnya aku mempopularkan kau kan . ehee

    ReplyDelete
  3. hahaha . tenkiu . ni aku sygg lebih ni (: hahaha .

    ReplyDelete
  4. haha . kau dah sayang lebuh sama aku . aku sayang kurang ahh plax kat kau . hehe

    ReplyDelete