TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 7, 2011

tamat tak semestinya penghujung

Alkisah tersebutlahh satu cerita . Hahh ! Tak kuasa mak nak pakai gaya bahasa gitu nokss . Mau tunggang langgang tergolek terbalik naty . Buat haru bahasa dahulu kala jeh aku neh kang . Ciss ! 
Maka dengan segala hormatnya sah lahh aku bergelar penganggur terhormat lagi terbilang setelah berjaya menjadi pekerja selama kira kira 2 bulan 4 hari . Wahh ! Kira pecah rekod nur liyana ahh tuh . Yelahh , oke haper . Aku mana pernah kerja sebelum neh . Aku dah rasa cukup hebat ahh kan dapat kerja selama lebih 2 bulan . Yeahh ! Tepuk untuk diri sendiri . (:
Tapi tapi tapi kan . Eyh , banyak kott tapi aku . Rajin bebenor nak type sambil tiga kali . Maklumlahh , penganggur kan . Banyak masa terluang ! HAHA
Aku tak puas hati betul dengan budak sorang neh . Korang nak tahu sape ? Cepat klik sini
Apa kes dia plax yang boleh update dulu daripada aku neh ? Amboi amboi . Aku sendiri pun tak rasmi lagi taw buat pengumuman secara terbuka . Eicehh . Terbuka lahh sangat . Geli aku !

Memandangkan dah memang febret aku lahh kan nak tepek muka aku banyak banyak kat sini . Neh , esklusif neh aku letak gambar hari terakhir aku bergelar part time promoter john master kat the store sungai buloh tuh haa . Neh disnap oleh cik diya . Masa neh kat staff entrance . Dekat nak masuk kerja dah . Baru jeh lepas rehat tapi malangnya aku tak order bakso akak tuh plax . Aku makan kuey tiaw goreng . Hishh ! Kempunan . HAHA

Aku dengan cik diya . Budak neh muda lagi daripada aku tapi kira masa kat tempat kerja tuh aku agak boleh masuk ahh dengan dia . Eyh ! Confirm aku rindu si diya neh naty . Hehh !

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: