TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

April 4, 2011

ABPBH 2010 dan tahniah untuk shaheizy sam !

Heyy yaa . Ingat tadi malas nak on lappy dah tapi dah alang alang lappy neh dok tercongok kat sebelah aku . Memang terus on jela kan . Nak plax baru jeh habis tengok ABPBH 2010 tuh . Oke , not bad . Agak enjoy lahh tengok abp kali neh . Tapi part yang aku paling suka masa last sekali tuh . Masa usop dengan si abi tuh lerr . Memang terbaek wohh ! I loikeeeeeeeeeeeeeee .
Pengacara macam biasa lahh kan kak engku dengan shira . Eyh , zizan pun ada ? Oke . Aku suka lagi sekali . Aku memang minat sangat lahh dengan zizan neh . Dan zizan menang jugak kan . Congrats zizan . Sayang awak . HEHHE
Suka gila lahh shaheizy sam yang menag . Nasib bukan dot dot dot tuh yang menang . HAHA . Maaf lahh taknak tulis nama cik artis tuh pun . Wekzz !
Bagi aku memang patut pun shaheizy sam neh menang . Yela , lakonan dia pun terbaek . Suka tengok filem dia . Dia bawak watak dia dengan cukup cantik sekali . Ehehh ! Memang dari dulu pun aku suka dengan shaheizy sam neh . 
Tak sabar nak tunggu 12 mei neh . Sebab apa ? Sebab filem KONGSI keluar dah masa tuh . Pelakon dia ? Of cos lahh encik shaheizy sam tersayang . HEHE .
Sebab tuh tak sabar nak tengok .
Conrats shaheizy sam sebab menang untuk ABPBH 2010 . (:
I lurvfffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeee you . *bak shaheizy sam sebut tadi 

5 comments:

  1. yaep... agree... target sy shaheizy sam or zizan... puas hati kali ni

    ReplyDelete
  2. @sueperbs Huu . sama lahh . ingat kan zizan taw . Sekali sam yang menang . tapi taper , dua2 kita suka . (:

    ReplyDelete
  3. @sueperbs Huu . sama lahh . ingat kan zizan taw . Sekali sam yang menang . tapi taper , dua2 kita suka . (:

    ReplyDelete