TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

April 23, 2011

Aku nak tengok tv lahh !!

Alahaii , bosan gila kott . Yela , selama neh bila tv ada dok tercongok jeh depan aku , aku boleh plax buat tak kesah gaya macam taknak tengok tv . Sekarang bila kena shot jadah haper ntah tv tak leh bukak kott . Dah contact pihak berkenaan pun tader action pape lagi . Dah 3 hari tak tengok tv . Isk , rindu nak menatap iklan iklan . Hahaha . Semalam pun tak dapat tengok maharaja lawak . Sape yang terkeluar eyy ? Tapi pagi tadi awal awal lagi dah semangat aku ngadap lappy . Nak bukak youtube punya pasal sebab excited nak tengok maharaja lawak . Hahaha . Pehh , boleh tahan gak ekk amir tuh ada lahh peningkatan jugak . Tapi yang memang tetap di hati nabilo dengan jozan lerr . Sepah ? Oke . Tapi gaya dorang macam stil sama jeh masa kat raja lawak dulu kan kan . Ehehh . Suka suka aku jeh kata macam tuh . 

Dan dah 3 hari neh jugak lahh kerja aku asyik online jeh . Bila online lama lama pun bosan jugak . Bukan nya ada pape pun . Hehh ! Tapi aku pelik ahh sekarang kan aku dah jadi malas gila nak update blog neh . Cerita banyak . Kengkadang time aku dok termenung depan lappy neh ada jeh pun idea datang nak menaip tapi hati macam tak sampai jeh nak luahkan . Hahahaha . Haihh . Sumpah bosan ! 

1 comment:

  1. hehe..dats makes two of us... xde idea kott..:P

    ReplyDelete