TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

April 3, 2011

antara 143 dan 1437

Alhamdulillah . Finally . Lega . Eicecehh gaya macam baru lepas satu beban maha berat jeh . Padahal . HAHA
Lega sebab dah habis baca dua dua novel baru tuh . Yeayy ! 
Antara 143 maksudnya i love you
-pingu toha-
dan untuk awak teja aulia
-syud-

Dua dua daripada Jemari Seni . Dulu yela bukan maen galak aku baca novel daripada Alaf 21 jeh . Tapi sekarang macam macam publisher dah . Kaki novel lahh dan apa apa lagi lahh . Ada orang kata macam geli jeh kan nak baca novel novel cinta-jiwang-cheesy-tahap-dewa tuh tapi biasalahh manusia kan lain lain . Bukan semua yang kau suka , aku suka . Dan bukan semua yang aku suka , kau suka . Betul tak ?
Sumpah aku cakap masa mula mula aku baca . First page lagi neh aku dah rasa macam apa lahh macam bosan tak best jeh novel neh . Tapi bila dah baca lagi , lagi dan lagi . Siyes best . Sampai aku tak sabar nak tahu ending dia . Masa tuh kat kepala aku dah mula imagine segala cerita dia . Ala , macam lahh korang tak pernah kan . Yela , maksud aku kalau kau baca sesuatu cerita ada ke kau tuh stick kat satu perasaan jeh . Tader ke kat kepala , mata kau imagine rupa watak tuh ke , jalan cerita tuh semua . Gambaran imaginasi kau sendiri kan . EHEHH ! Tapi siyes lahh aku aku nak kata yang dua dua novel neh best . Cerita dia lain tapi ending dia sama . 
143
i love you
dan juga
1437
i love you forever .
Ala , benda 143 jadah haper neh dari aku kecik kecik lagi aku dah faham . Kalau aku yang skema neh pun faham apa lagi korang kan kan . Cehh ! Macam lahh aku neh nerd sangat kan . Hampehh ! HAHA
So , sape sape yang minat baca novel tuh yang belum baca novel dua dua neh . Laju laju pergi kedai buku . Pergi beli , baca , imagine kau nak rupa watak watak tuh macam mana . HEHE (:

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: