TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

April 9, 2011

comel sungguh lahh anak orang neh . aku pun geram tengok .

Huishh . Budak neh memang comel ahh . Walaupun aku tader kaitan dengan dia tapi aku rasa dia dapat kecomelan tuh daripada aku lahh . Erk ! Tak kuasa kan . Biar lantak situ .
Dah lahh comel , mulut tak reti diam plax . Bulu mata dia , mak aihh melontikk ! Eyh salah eja . Melentik kau . Aku yang tengok neh pun naek jeles . Aku rasa macam nak korek jeh mata dia sekali dengan kening dia nak letak kat muka aku plax . HAHA . Dah dah . Malas nak taip panjang panjang . Jom tengok adik comel qasrina kat bawah neh .

 Aku tataw ahh nape . Bila aku cakap nak amek gambar kan . Sepantas kilat dia buat jari macam tuh . Trademark dia kott . Ehehh .

See . Aku dah kata memang tuh trademark dia .  

 Semangat gila muka dia . Nak makan donut tuh pun sampai gaya macam tuh sekali . HEHE

 Dan sangat teruja jilat gula kat donut tuh jeh . Geram betul aku tengok nina neh .

Aku memang geram ohh tengok budak budak kecik neh . Sebab aku tader adik kott . Ehem ehem . Makkkkkkkkk , nak adik boleh ? HEHE .

5 comments:

  1. aloloo....i poonn geram dnegan budak tau~

    ReplyDelete
  2. hahaha , aku jadi adek kau boleh ? haha ,

    ReplyDelete
  3. @azi nur ehee . sama . best kan layan budak budak .

    ReplyDelete
  4. @Cikin haha . kau jadi adek aku ? tanak ahh . tak comel macam aku , aku reject . keh keh

    ReplyDelete