TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

April 24, 2011

CONTEST AKU FOODILICIOUS : Dan pemenangnya ialah...............................

Assalamualaikum .
Weh korang , seperti yang dijanjikan .Eicecehh ! Aku dah selamat sampai pun kat rumah cik ekin tuh . Dah lama dah pun aku duduk duduk bersantai kat rumah dia neh . Ada lahh dalam 2 jam dah . Hehehe . Cake choclate dia pun aku dah makan kau . Hahh ! Bertambah lagi . Korang nak ke ? Jap jap . Naty ahh kat next entri aku share gambar cake yang aku makan tuh . Share jela kan . Nak bagi korang rasa ? Hehh . Malam sikit . Yang neh special untuk aku . Cik ekin buat untuk aku sorang jeh . Korang mana boleh kacau . Hahahaha . Gila keji plax dah aku rasa . 

Oke , teruskan kepada tajuk entri kita ye anak anak sekalian . Walawehh ! Pehh ! Memang berpinar haa mata aku dengan Cik ekin nak cari pemenang CONTEST AKU FOODILICIOUS tuh .

Haa , neh lahh dia banner contest kitorang tuh . Comel tak aku ? Sila cakap comel cepat . Aku merajok kang . Hehehe . Huishh , nasib tak kitorang tak bergaduh manja taw nak pilih pemenang . Hahaha
Gambar plax semua nak tiptop . Mak aihh ! Nak taw yang aku neh pun rasa lapar jeh balik tengok gambar makanan korang tuh . Kott lahh aku ada power kan , mau aku buat ala ala magic sikit . Seru makanan yang ada kat screen neh menjelma depan aku . Boleh aku tambah lemak lemak di badan yang sedia ada neh . Hahahaha

Setelah ditapis dengan begitu jayanya . Setelah dipilih dengan begitu tekunnya . Setelah melihat kriteria serta syarat syarat yang berkenaan . Kitorang dah sebulat suara ala ala sebulat cik ekin gitu . Hahaha . 
Dan pemenangnya ialah ................ Jengjengjeng 

















Tahniah ! Anda lahh pemenang yang kami cari . Hehehe Terima kaseh join contest kitorang . Nak tengok entri CONTEST AKU FOODILICIOUS pemenang tak ? Click jeh kat nama dia tuh . Kepada yang tak menang tuh jangan lahh sedih sedih ye . Biasa lahh dah nama pun contest ada menang ada kalah kan . Hee . Kepada cik fatin sila add fb kitorang eyy . Boleh click kat fb badge kitorang kat sidebar blog . Then , naty inform eyy . Kang tak dapat hadiah plax . (:

2 comments: