TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

April 3, 2011

dari econsave ke sri chana

Haihh . Ramainya lahh manusia tadi . Malam malam pun . Biasa lahh awal bulan kan . Dan biasa lahh aku kan anak yang baek . Eicehh ! Haruslahh aku teman mak aku pergi econsave tuh haa . Beli barang dapur . Memang tuh jeh pun aku boleh buat kan sementara masih ada kat rumah neh . Tolong tolak troli , tolong amek barang yang mak aku nak , tolong amek kudap kudapan aku sekali . Eyh ! HAHA . Sekali tengok troli bukan barang mak aku yang penuh tapi lebuh kepada segala macam kudap kudapan yang aku amek secara sengajanya di situ . Hee . Gaya kat rumah tuh macam ada sepuluh orang nak makan padahal ada tiga orang jela pun . Mak , abah , aku .
Siyes lahh pening kepala aku tadi , sesak gila . Ramai betul orang kat econsave tuh . Selalu kalau aku pergi pun bukan lahh tader orang tapi boleh lahh kalau aku nak buat tarian zapin barang dua tiga round . Memang tempat luas punya . Nak maen kejar kejar ke polis sentri kat situ pun boleh . Laju laju aku cakap kat mak aku suruh amek barang dengan kadar segera . Cehwahh ! Yela , aku dah lahh dengan tak cukup tidurnya , pening lagi neh . Kang aku pengsan kat situ . Mau faymes orang dok kerumun merumun segala kan . HEHE
Lepas tuh kan , abah aku ajak gi makan . Ingat nak pergi secret recipe tapi awal awal aku dah cakap tak payah . Sebab aku teringin nak makan kat sri chana . Hehh ! Kat situ pun gila ramai manusia lahh . Bising pun  tak terkata dah gaya kat pasar borong dah weh . Ada lahh dekat setengah jam aku tunggu makanan tuh . Sebenarnya aku tader lahh lapar sangat pun . Makan tadi pun tak habis . Membazir kan . Haihh . 
Jadi , kesimpulannya aku cuma nak cakap yang malam neh tersangat ramai manusia kat luar tuh sampai buat aku pening . HAHA . Oke oke , nak terus layan abpbh neh . (:

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: