TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

April 13, 2011

kenapa aku dah tak update blog ?

Memang siyes terasa dah lama tak update padahal hari hari jeh aku login blogger. com neh .  Bukan saja nak biar blog kosong , bukan saja taknak bagi ada cerita . Kalau aku buat macam tuh baek tak payah berblog kan .
Cuma semenjak dua tiga hari neh aku rasa macam nak cari diri balik . Cehwahh ! Ayat kemaen taw . Yela , aku siyes neh aku nak mula mencari arah diri . Hmm .
Lagipun , aku ada benda yang belum settle . Ada banyak benda dalam hidup yang kita kena buat kan . Ohh , silap . Bukan kena tapi patut buat . Heh ! 
Hidup . Dunia . Bukan senang . Kadang kadang terfikir kenapa baru sekarang nak perasan , kenapa sekarang baru nak sedar , kenapa baru sekarang ? Kenapa ya ? Haa . Mungkin dah besar kott . Tapi besar besar pun perangai still macam budak budak . Yang fikir dunia neh macam dia punya jeh . Yang suka buat segala macam benda ikut peraturan sendiri . Biasa . Manusia . Dan aku salah seorang daripada itu . 
Masa dulu memang rasa hari hari nak update blog hari hari nak cerita segala benda , tapi bila perasan yang masa online berjam jam tuh patut diganti dengan sesuatu yang lebih bermanfaat , berfaedah , tak salah kalau kita tinggal sesuatu yang dah jadi kebiasaan tuh kan . Oke , tapi tak bermakna terus tinggal . Blogging is not a crime . (:
Tapi tuh lahh , bila dah online . Mula jadi leka . Segala macam benda nak search . Lagi plax kalau on fb sekali . Sanggup plax berjam jam hadap fb . Haihh . Betul lahh susah nak ubah benda yang dah biasa buat . Tapi kalau mula dari awal tak susah rasanya . Sikit sikit . Perlahan perlahan . Macam orang selalu kata sikit sikit lama lama jadi bukit . Ada kaitan ? Of course ada . Bila lihat hasilnya naty . InsyaAllah . (:

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: