TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

April 2, 2011

maharaja lawak

Ohh . Memang lahh nak cakap maharaja lawak tuh best . Yela tengok jela yang masuk maharaja lawak tuh . Yang memang dah ada platform tersendiri . Yang memang lawak dah dikenali . Yang memang dah kenal kat Malaysia neh . Harus lahh aku gelak sakan tadi . Tapi ada jugak yang aku tak berupaya nak gelak langsung . Masa show sape ? Eyh . Tuh mana boleh bagi tahu . Adalahh beberapa tuh . HEHE . Ala , aku rasa naty lawak dorang makin oke lahh tuh . Baru minggu pertama kan .
Tapi memang nak bagi thumbs up kat Nabil dan Jozan . Even lawak jozan ala ala jeh tadi . Taper ahh aku gelak lahh jugak kan . Tapi tapi kan nape kumpulan cham tader eyy ? Ke ada pape berita yang aku tataw ? Hmm . Aku taw ada maharaja lawak neh pun dah last minute . Tuh pun mak aku yang cakap . Kalau tak memang haramm ahh aku nak taw kan . Hehh ! 
Ac mizal ? Oke lahh jadi pengacara . Gaya dia memang macam tuh kan . Tapi kan bagi aku patutnya tak payah sangat lahh nak berlawak yang double meaning neh . Banyak lagi benda laen yang boleh jadi bahan lawak kan . Hehh . Tak sabar nak tunggu minggu depan . (:

1 comment: