TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

April 2, 2011

satu campur satu !

Haihh ! Mata dah ngantok tapi jari gigih jugak nak menaip . Ehee . Aku memang tersangat suka kalau anak buah aku yang dua orang neh datang . Yela , dah lahh cute . Erm , dan aku boleh kacau dorang sampai dorang nangis . Eyh ?! Tader lahh aku kan baek mana reti kacau budak budak neh . Paling habis pun aku main main dengan dorang . Sampai sampai jeh rumah aku malam tadi . Wahh ! Kemaen si adik . Hyper betul dia hari neh . Dari keluar kereta sampai lahh abah dia dah balik sampai lahh dah siap makan sampai lahh dah siap guling guling dengan aku ada jeh benda dia nak cakap . Mulut tak diam . Cute giler . AHAA . 
Tak caya ? Tengok bawah neh .

Ala . Aku dah pernah jeh cerita pasal dorang neh kat sini dan kat sini jugak . Siyes dorang berdua neh memang sangat comel . Yang adik neh ada jeh benda dia nak buat taw . Bila aku nak snap gambar dorang tak cukup satu . Kemaen laju abang plax kata . Ala lagi sepuluh lagi sepuluh . HAHA . Macam macam gaya dorang buat taw . (:

See . Comel kan . Depan camera bukan maen lagi . Pose gaya tuh lahh gaya neh lahh . Konon konon gaduh lahh . Ada banyak lagi taw . Tapi tak kan lahh semua nak tunjuk plax . Aku tahu bukan semua orang nak sangat pun tengok gambar gambar kat blog aku neh . Gambar ntah pape lahh kan . Taper lahh . Blog aku kan . Aku memang suka nak tepek gambar neh . HAHA . Macam poyo plax buat ayat macam tuh . (:

Ish . Memang lahh budak berdua neh . Ada jeh benda nak buat aku senyum sorang sorang . Bila tengok balik gambar dorang satu satu memang confirm boleh sengih jeh . Nak marah pun tak jadi marah kalau tengok aksi dorang . Farhan , farihin . Kak leeya sayang korang . (:

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: