TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

April 24, 2011

tak dapat berenam , berdua pun jadi lahh

Heyy korang . Mata aku dah penat sebenarnya neh . Kaki tangan aku pun lenguh semacam jeh . Nak kata aku pi mencangkul tanah ke panjat gunung ke membajak sawah ke haper ke memang jauh sekali lahh kan . Memang tak lahh nak tengok aku buat segala benda tuh . Hahaha . Tapi ntah pasal apa lahh badan aku sakit sakit semacam jeh . Nak kata aku main hujan petang tadi pun memang jauh sekali . Setakat kena tempias hujan sebab duduk berdua dengan dia tuh ada lahh . Tuh lahh saja lahh konon nak feeling romantic duduk berdua dengan dia depan rumah sambil menikmati hujan lebat . Borak borak manja gitu . Hahh . Tak sesuai . Siap bercamwhoring segala lagi taw . Sweet doe . 

Haa , dah dah . Jangan nak ingat aku berdua duaan dengan berlainan jantina plax . Tader makna . Aku berdua duaan di depan rumah dengan cik ekin lahh . Yela , siang tadi kan aku pergi bertandang kat rumah dia sebab nak settle hal contest tuh . Alhamdulillah , dah siap pilih pemenang . Tinggal nak beli hadiah jeh . Naty pasal hadiah apa tuh kitorang publish eyy . Mana sempat nak buat segala benda dalam masa satu hari kan . Oke , tadi kan aku ada cakap nak share gambar chocolate cake yang cik ekin buat special untuk aku tuh kan . Hehehe . Sedap taw . Dia siap tapawkan lagi untuk aku . Dah balik rumah tadi pun aku makan lagi chocolate cake dia . Hee . Ekin , sayang lebih kat kau . (:

Tengok tuh . Chocolate cake dia ada warna warni . Dia letak smarties lagi taw . Tapi yang paling tak boleh blaa ada ke ekin boleh kata kat aku masa dia dah siap letak smarties tuh semua dia teringat kat satu shawl aku yang ada dot dot macam smarties neh jugak . Warna warni gitu . Cehh ! Kurang asam punya ekin ada plax nak sama kan shawl aku dengan smarties chocolate cake dia . Hahaha
Seronok jeh taw bila dapat spent time sama sama . Walaupun tak cukup kuota geng kitorang yang sampai enam orang tuh tapi dah ada dua neh pun oke jugak . Tapi rugi lahh yang empat lagi tak dapat makan cake neh . Sedap jeh aku bedal . Hehehe . Lepas dah makan makan , borak borak hal dunia kan . Eicehh ! Dunia lahh sangat . Aku buat sesi berwebcam dengan ekin neh . Geli jeh aku konon lahh ekin neh malu . Hehh ! Saja jeh kat rumah sendiri pun malu malu konon . Yang kau bercamwhoring sorang sorang tuh oke plax ? Keh keh .


Ekin . Awak nak tahu something tak ? Saya sayang awak sangat taw . Saya nak kita jadi kawan sampai bila bila . InsyaAllah . Saya taknak gaduhgaduh hilang kawan lagi . Saya tak suka nak alami benda tuh lagi . Saya enjoy gila siang tadi . Masa webbie webbie neh lagi lahh . Best sangat . Macam haper jeh kita snap snap tadi kan . Semua gaya nak buat , nasib kita berdua comel . Eyh ! Awak sekali ? Ye , awak pun comel jugak . Tapi saya comel lebih lahh dari awak . Hehehehe . Suka sangat sebab awak pun tukar profile picture yang sama dengan saya dekat facebook . Ekin , terima kaseh taw buat chocolate cake tuh . Ingat saja nak main main request kat awak . Sekali awak buat betul betul . Taper , saya suka . Sebab tuh saya sayang awak . :')

Oke bye bye . Aku nak tidur dah . Penat lahh . Dah lama gila tak tidur awal . Tak sangka . Hahahaha

2 comments:

  1. weyh , sumpah terharu baca entri kau ni . sayang kau ! Muaahh !

    ReplyDelete
  2. @Cikin ehee . aku ikhlas taw taip segala benda tuh . sayang kau jugak . mmuahh . (:

    ReplyDelete