TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

May 19, 2011

Kau curi semangat blogging aku eyy ?

Selamat . Selamat buat warga maya . Eicehh . Semangat gila kott masa aku taip entri neh . Yela , almaklumlahh kan , memang dah agak berkurun aku tak update blog aku neh . Nak kata busy tuh , tader lahh sangat pun . Kalau aku neh PM ada lahh jugak aku boleh nak kata aku busy manjang kan . Neh , memang dok goyang kaki jeh pun kat rumah . Tapi ntah apa hal ntah jadi malas bebenor nak update . Sampai pernah satu hari tuh aku rasa nak deactivate jeh pun blog aku neh . Tapi aku fikir balik ahh . Dulu , masa mula mula nak buat blog . Kemaennnnnnnnnn ! Sakan . Semangat ala ala nak masuk larian berhalangan jeh . Hahaha . Jadi , bila dah ingat balik semangat yang penuh membara sewaktu zaman dahulu itu , terus lahh dengan jayanya aku tak jadi nak tutup blog aku neh .


Tapi , tapi , tapi kesian kott . Aku dok biar jeh macam tuh . Aku bukan taknak cerita segala apa dah . Tapi , aku rasa macam takde cerita best jeh pun yang aku nak biar terlekat kat sini . Kang aku merapu meraban tak tentu hala ada jugak aku pun ikut naek tak betul bila baca entri aku sendiri . Hahaha . Bengong !
Aku mengaku lahh aku memang rindu gila lahh nak taip panjang panjang kan . Mood blogging dah lari jauh jauh ahh . Ke ada orang yang curi mood aku tuh ? Haa , baek kau pulangkan balik . Cepat ! Hehh !
Nak taw tak , makin lama aku jadi makin bosan kott duduk jeh kat rumah neh . Nak kerja aku malas plax . Apa ? Elehh , nak mengata aku lerr tuh kan .  Mentang mentang aku cakap aku malas tadi . Haha . Tapi betul lahh aku malas ahh nak cari kerja neh . Yela , kang kalau aku dah kerja aku nak jalan jalan menghabiskan duit pun susah . Terikat dengan kerja . Taknak ahh . Lagipun aku fikir belum masanya lagi kott aku nak betul betul kerja neh . Biar ahh sementara aku tunggu result U neh keluar aku duduk rumah . Boleh jugak aku sembang sembang dengan mak abah aku sampai lebam . Boleh jugak aku gedik manja manja gitu dengan mak abah aku . Nak plax kakak aku takde kan . Haa , memang aku dah agak feeling macam anak tunggal lahh kan . Hehe .


Haa , dah lahh . Naty esok esok kott ada mood blogging neh datang aku taip banyak banyak lagi . Penat dah lahh . Idea kering ahh . Haihh . Encik jiwa raga bakul rotan , mana kamu neh ? Saya rindu kamu . Keh keh . Geli lahh plax . (:

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: