TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

July 8, 2011

Kawan , awak nak tinggalkan saya ke ?

Waa . Apakah ? Mengapakah ? Siyes lah aku tengah rasa sedih gila gila kot sekarang . Nak menitis berjuraian dah ni airmata aku masa taip entri ni . Aku tataw lah kenapa aku emosi sangat malam ni . Mungkin sebab aku terlalu ingat sangat kat dia ? Mungkin sebab aku masih belum ready yang dia akan pergi sebegitu cepat ? Tidak . Tidak . Arghh . Aku tak patut pun rasa macam ni kan . Dia bukan pergi mana , dia bukan terus tinggalkan aku . Tapi dia pergi sambung belajar . Untuk masa depan dia jugak . Tapi tapi macam cepat sangat . Lepas ni mesti dia busy sangat . Susah dah nak jumpa dia lagi . Payah dah nak hang out dengan dia .

Ekin . Aku rindu kau weh . Aku tak tipu ni . Aku rasa nak peluk kau sangat sekarang ni . Tak sanggup nak tengok date 9 july tu . Kau dah pergi unisel esok . Isk . Iskk . Cepatnya . Aku rasa macam tak cukup je walau kita dah lepak sama last sunday . Masa tu cepat sangat . Lepas ni mesti kau sibuk kan . Waa , tak dapat nak jumpa kau lagi . Siapa nak buatkan cake chocolate untuk aku lagi ? Siapa yang nak dengar aku nyanyi lagu salam terakhir lagi ? Siapa yang nak suap ice cream kat aku lagi ? Siapa yang aku nak pegang kalau aku nak lintas jalan naty ? Sumpah , aku rindu kau sayang . Ekin , aku sayang kau tahu . Aku happy dapat kawan macam kau . 

Hmm . Ni gambar kita yang paling latest sekali . Gambar aku dengan kau . Ekin , agak agak bila kita dapat snap sama sama lagi eyy ? Bila kita dapat keluar jalanjalan sampai kau saket kaki lagi ? Tu lah pakai high heel lagi . Kan dah saket kaki . Banyak kali dah aku pesan kat kau , kalau kita nak jalan menapak bertapak tapak pakai flat , jangan pakai heel naty kaki kau sakit . Ehee . Ekin , kau ingat lagi kan pesan aku masa kita dok kat depan kaki lima fullyshop tu ? Kau ingat taw . Aku sayang kau sangat . Jaga diri kat sana . Kalau ada apa apa masalah kau contact je aku oke . Kalau kau rasa down , ingat kitorang sentiasa ada untuk kau . Kau jangan lupakan G6 oke . Belajar rajin rajin taw . Naty bila dah jadi lecturer boleh belanja aku lagi . Tapi aku taknak kepsi dah . Kali ni aku nak kenny rogers plax . Boleh ? Hehehe . 

Gelang ni tanda friendship kita . Ekin , jaga baek baek taw . Kalau boleh aku nak kau pakai hari hari . Tapi takde lah sampai doplohpat jam aku suruh kau pakai . Hehehe . Bila kau pandang gelang ni ingat kat aku eyy , ingat kat intan , ingat kat sue sekali taw . Terima kaseh sebab kau sanggup tahan dengan perangai aku yang kadang kadang buat kau rasa nak bagi pelempang sedas je kat aku kan . Hehe . Tapi aku memang akan jadi amcam tu bila dengan korang sebab aku rasa best dengan korang . Sebab aku nak korang happy , aku nak korang gelak . Ekin , naty kau kat sana jangan rindu plax dengan aksi goyang kepala aku taw . Haha . Mana lah tahu kan silap silap kau mimpi aksi aksi comel aku ke naty sebab kau rindu sangat kat aku . Eheh . Babe , naty bila ada cuti texting , calling aku eyy . Naty kita tengok cerita awan lagi oke . Hahahaha .

1 comment:

  1. Mula mula , air mata aku nak bergenang . Tapi bila part 'aksi goyang kepala' , hahaha . Aku tau kau rindu kat aku . Tak payah sedeh tau , aku sentiasa ingat kat korg .

    ReplyDelete