TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

August 17, 2011

Kalau aku nak bela gajah sekor boleh ?

Selamat pagi . Wahh ! Aku rajin nak update pagi ni . Yeayy ! Nak taw tak , aku tak tahu lah kenapa sekarang aku sangat sangat rasa gajah tu binatang yang sangat comel . Ehehh . Serius ni . Aku rasa gajah sangat comel . Agak agak kalau nak bela gajah boleh ? Semalam lah aku tengok national geographic . Pehh ! Dia ada cerita pasal gajah ni . Bila aku tengok je gajah tu terus aku jatuh cinta dah dengan gajah . Comelnya . Ahh ! Aku tahu nanti mesti ada yang macam pelik je dengan aku . Apa ke hal lah budak ni nak kata gajah tu comel . Comel tang mana ? Ishh ! Shadap yu . Ekekeke . Lantak ahh korang nak kata apa aku tetap nak cakap gajah tu comel . Memang aku sangat sangat rasa nak bela gajah sekor . Hehehe


Tengok ni . Baby gajah . Serius okayy comel gila sampai aku rasa macam nak picit picit cubit cubit je . Waaaaaaa , cik gajah . Awak sangat comel tahu . Sukaaaaaaaaaaaaa ! (:
Mesti seronok kalau aku dapat bela gajah betul betul weh . Dah lah besar boleh aku peluk peluk dia . Jalan jalan petang dengan dia . Hekhek . Nanti aku nak bagi dia nama bobo . Kenapa bobo ? Ntah aku rasa macam cute je kalau nak letak nama bobo tu . Hahaha . Nak bela gajah . Boleh lah boleh lahh . Pleaseeeeeeeeeee .

Tapi comel comel suka suka aku tengok gajah pun aku takut gak . Buat tiba tiba nanti gajah yang aku bela ni ngamuk . Mau dia pijak aku . Hahh . Penyek terus . Memang jadi kes lah kan gajah makan tuan dia sendiri . Ehee .Beriya iya aku nak bela gajah sekali gajah tu pijak lenyek aku . Hahaha . Kan dah padan muka kan ? 


Okayy . Sila tatap puas puas gambar gajah yang aku cari kat cik google ni . Wahh ! yang ini sumpah cute sangat . Kalau lah aku ada gajah sendiri kan , aku rasa nak gak aku bagi gajah aku pakai spec besar besar . Baru bobo aku nampak style . Pehh . Confirm ahh ramai tergoda dengan bobo aku nanti . Hehe . Lepas tu aku nak amek gambar banyak banyak dengan gajah aku . Serius sangat best kan ? Ohh , cik gajah . ILOVECHUUU ! Muuahh . Muaaaaahh .

p/s : kalau tak dapat gajah betul pun patung gajah pun jadi lah . Oh , encik boipren boleh tak awak tolong belikan patung gajah untuk saya ? Hahaha (^_^)

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: