TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

August 25, 2011

Random ! Bla bla bla .

Okayy , fine ! Aku tak boleh tidur . Now im start rambling here and there . Ahh ! Serius rasa sangat tak best okayy sekarang ni . Kalau saya nak cubit awak kuat kuat boleh ? =.= Aku rasa mau dah dekat seratus kali gamaknya aku dengar lagu kimia by melda ahmad ni . Playing . Non stop .  Serius bosan tak tahu nak buat apa . Ntah apa aku nak cakap pun aku tak tahu doe . Mana dia ?

Dah berapa jam aku depan lappy ni pun aku tak tahu . Dah lama gila aku tak rasa macam ni . Rasa tak boleh tidur dan sumpah tak tahu apa nak buat . Rasa teruk tahu . Dah lah dia pun tak muncul dari tadi . Penat aku tunggu dia . Kang aku merajuk , dia jugak yang payah . Haihh . Dah lah lepas ni susah nak jumpa . Aku dah start study , dia tak habis habis kerja . Ouhh ! Serius bosan macam ni . Contact pun jarang dah kan sekarang ? Aku tahu lah hari hari boleh nampak muka dia tapi aku setakat nampak-dia-senyum-dia-tengok-aku-senyum-balik . Grr ! Dan hari ni dia sangat sangat lambat . Haishh ! Bukan aku taknak faham dia . Bukan aku tak tahu kerja dia tapi aku penat lah macam ni . Naseb aku sayang dia jela kan . Tapi aku tak kan tinggal dia . InsyaAllah . Jangan aku tiba tiba berubah hati sudah .

Tadi almost 2 hours on call dengan sue . Sumpah hilang rindu sama kau weh . Macam macam aku cakap dia cakap sampai aku tak tahu nak cakap apa tapi still ada benda nak cakap . Ohh man ! Apa aku merepek ni ? Kau tak faham ? Kisah pulak aku . Babe , aku mintak sorry okayy sebab lama tak text kau , tak call kau . Bukan maksud aku lupa kau tapi aku busy dan aku tahu kau pun busy with all of your work right ? Dan serius aku rasa rindu nak jadi budak sekolah balik . Lagi lagi zaman form 6 sebab sangat sangat best . Sweet and pain memories . :')
Makan roti telur sos cili satu botol , makan laksa , bebola ikan . Really miss it damn much ! Dan sangat rindu nak camwhore dengan sue . Oh ! Dan rindu nak pergi karaoke . Haa , dan rindu nak gosip . Ala biasa lah perempuan . Macam uolls tak pernah gosip-ing with your girl-friends kan ? (:
Tapi memang paling tak boleh lupa bila dia cakap tadi dia touching dengan aku sebab hal itu . Sue , sumpah kelakar tahu tak . Memang buat aku rasa nak gelak je . Hahaha . Aku mana nak tahu dah nama dia boleh sama . Tapi dia bukan orang yang sama . Z saya dan Z awak orang yang berbeza lah sayang . Cuma kebetulan je nama dia sama . Ehee . Oh , insyaAllah kalau dia datang sabtu nanti . Kau boleh jumpa dia okayy . Kalau lahh dia datang kan . -_________-

Haa . Rasa macam tak sabar nak tunggu esok pagi sebab lajulaju nak call harmonydrivingschool . Nak tanya pasal lesen P dah siap ke belum . Lepas ni boleh pergi meronggeng . Eicehh ! Meronggeng lah sangat kan . Berangan lebih aku ni . Sekali my abah tak bagi . Tak kemana jugak . Menapak lah lagi aku dengan public transport kan . Tapi serius aku nak cakap aku tak suka sangat nak drive a car . Aku lebih suka bawak motor . Okayy . Aku tahu bawak motor tu bahaya tapi nak buat macam mana dah aku lagi suka bawak motor kan . Yeayy ! Lepas ni boleh pergi merempit lajulaju . Eyh ! Tak jadi kang kena saman pulak kan . Jadi , aku nak jadi penunggang motor yang berhemah . Eicecehh . Macam boleh percaya je . Hahaha
Teringat masa ujian dengan encik jpj last thursday . Wah . Wah . Tipu lah kalau aku cakap tak cuak langsung kan . Tapi aku suka berlagak biasa . Biasa . Bukan berlagak . Ahh ! Just ignore it . Memang feeling confident je masa test tu . Aku paling suka part bukit tu . Sebab best . Tak susah sangat pun . Cuma tak suka kat side parking . Masa belajar , kelas memandu tu dah lah asyik tukar cikgu . Sorang cakap macam ni, sorang cakap macam tu . Aku yang naik pening nak ikut mana satu . Dah lah aku ingat ingat lupa je step dia . Pusing kanan lah kiri habis lah . Satu suku tiga suku lah . Hehehe . Tapi alhamdulillah sekali test je dah lulus . Dan terima kaseh abang jpj . Eyh ! Abang taw . Aww ! Encik lahh . Dia sangat baik okayy . Nampak je muka garang tapi dalam hati ada taman . Eicecehh . 

Okayy lah dah penat tak tahu nak cerita pasal apa lagi . Nanti esok kalau rajin aku update blog lagi . Babai . Assalammualaikum . 


Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: