TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

September 18, 2011

Semua dah baru .

Assalammualaikum . Selamat petang ahad . Hmm . Lama gila dah tak blogging . Sumpah rindu nak mengarut ntah macam haper kat sini weh . Tapi sekarang macam dah takde masa je . Penat lah . Aku dah selamat pun bertapa kat uitm puncak alam ni . Alhamdulillah . Not bad . Kolej oke . Kuliah oke . Kawan oke . Tapi aku tak suka foodies kat sini . Murah tu biasa lah . Standart je harga dia . Tapi ada certain kedai yang aku rasa better aku makan biskut kering je daripada buat habis duit bagi kat owner kedai tu taw . Hmm , tapi takpe lah . Memang tak lah aku nak makan kat situ lagi . Sekali tu jela dia merasa duit aku kan . Sampai hati buat student macam ni . Sayang je duit aku makan kat situ .

Hmm . Kuliah pun dah start . So far oke lah . Budak budak event yang lain pun happening je aku tengok . cuma ada lah satu dua yang nampak diam je . Tapi tataw lah kot diam diam ubi berisi kan . Hehehe . Masa mula mula kat sini serius aku blur sangat . Tak tahu nak apa . tapi dah seminggu ni aku dah boleh follow the flow as uitm student . Hehe . Course aku ada tujuh subjek . Pehh . Macam banyak je kan . Tapi aku risau kot lagi dua subjek tak dapat register . Class dah full kot . Subjek economy dengan office automation . Hmm . Takpe lah esok aku nak pergi jumpa KP . Oh . Dan aku suka lect introduction of event management . Dia sangat cantik dan still single okayy . Boleh lah ngorat kalau nak . Hahaha .

Roommate and housemates aku pun oke jugak . They all are nineteen . Im the only twenty in the house . Okayy , rasa macam tua je bila diaorang panggil aku kakak taw . Cuma roommate aku je yang panggil nama . Dia cakap macam formal je nak panggil kakak . Beza setahun je kot . Tapi aku tak kisah pun . And , nasib boleh masuk kepala dengan diaorang . Fun okayy . Sangat gila gila . Semalam pun aku dengan housemates dah outing sama sama . Gambar ? Nanti lah tunggu aku rajin nanti aku upload rupa puncak alam ni macam mana okayy . Haha . Ohh . Dah lah taknak type panjang panjang lagi . Assignment tak siap lagi . Waa . Baru start belajar dah ada assignment taw . Selasa ni plax kena hantar . Okayy lahh . Babai . 

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: