TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

October 15, 2011

awak , kita gembira sangat hari ni .

Assalamualaikum . Wahh , serius rasa gembira bahagia sangat hari ini . Oh . Nak tahu kenapa ? Sebab saya dapat keluar dengan girlfriend saya hari ini . Sumpah best sangat . Lama kot tak jumpa . Last jumpa dia pun masa raya lepas . Dah sebulan lebih kot . Gila rindu taw . Dekat dia lah saya selalu cerita macam macam . Ehehh . Tetiba plax masa bahagia macam ni aku jadi saya plax . Ewahh ! Rasa macam budak baek sangat je bila guna kata ganti nama diri saya kan . Hahaha

Mula mula ye ye janji nak keluar pukul 10 . Tapi nann hadoo . Pukul 11 baru keluar . Biasa lah aku kan suka bajet retisss . Harus lahh aku make up sikit sikit kan . Hahaha . Bajet lawa lewwteww . Hehh ! Janji aku ada . Kau ada ? Hehe . Terus lah aku tunggu bus dengan penuh kesabaran duduk kat bus stop pun ala ala perempuan melayu terakhir gitu . Sopan taw . ala , percaya jela you all . Tak rugi pun . Tik tok tik tok dapat lah bus . Terus lah pergi mekdi kepong dulu . Cik ekin girlfriend aku tu haa dah gian sangat nak makan mekdi . Yela , kita on jerr . Hehehe . Pung pang sana sini . Suap suap segala . Adalah dalam pukul satu lebih baru gerak nak pergi sungai buloh balik . Tapi tak balik rumah lagi . Ehemm ! Gian dah nak buat satu aktiviti ni . Apa lagi , karok lahh bhaii . Lama kot tak karok . Tapi 2 jam je tadi . Tak larat dah nak masuk 3 jam macam dulu . Suara dah lain kot . Lama sangat tak polish . Eicehh . Bajet macam suara aku sedap merdu sangat lah pulak kan . Hahaha . Happy sangat taw . Puas lah melalak sakan kat suria box tu tadi .

Then , jalan jalan . Cari kasut . Ahahhh ! Dah penat jalan jalan tu aku ajak ekin gi food court . again , makan lagi . Okayy . Sekarang aku memang gila kenyang kot . Yela dah lama tak makan banyak . Sejak dok PALAM ni , aku makan sekali sehari je kot . Tu yang sampai aku dah kurus sikit ni . Berat aku dah turun empat kilo kot . Wahhh ! Saya happy saya happy . Saya dah kurus . Yeayy ! Okayy lah tu . Baru sebulan dok hostel dah turun empat kilo . Cukup satu semester aku dok sana mau 24 kilo berat aku turun . Wahaha . Berangan lah pulax kan . Haruss ! Hahaha .

Borak macam macam dengan dia taw . Asyik gelak je . Paling tak boleh blaa bila kitorang terjumpa seorang uncle ni masa kat toilet . Ahahh . Sumpah lawak . Action uncle tu masa otw nak masuk toilet memang tak tahan ah kan . Gaya orang dah tak tahan sangat nak melepas je . Memang kelakar gila sampai dia nak jalan pun dah terbongkok senget senget dah . Hahaha . 


ekin . i love you and i love coolblog too ! (:

1 comment:

  1. hahaha . uncle kat toilet tu memang menambahkan keceriaan kita kan (:

    ReplyDelete