TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

October 1, 2011

retro . a go go ! Yiehaaa .

Okayy kawan kawan . Minggu ni aku balik rumah lagi . Ohh , well . Rumah dekat kan . Harus lah aku balik every week kan . daripada aku dok kat hostel tu baek aku b alik rumah dapat jugak makan masakan mak aku . Terbaik . Haa , tu aku dah dengar bunyi kuali . Yeayy . Mak i dah start masak . ye , aku tahu aku tak tolong dia pun . Teehee . Takpe lah . Jap lagi aku tolong . sebvenarnya aku tengah boring ni . Assignment berlambak weh . Penat tahu tak . Ni lah subjek integrated software application ni haa yang memang betul betul buat aku angin satu badan . Keyboarding tak habes habes . Ingat jari aku ni robot ? Dah tu nak kena type ikut cara dia plax . Nak kena letak jari jemari mulus aku ni kat home row keys segala . Haihh ! Sumpah lah rasa jari aku macam nbak tertanggal keras kejong je doe . Nak type guna system home row keys tu memang aku rasa lembab gila . Better aku type macam biasa je . Lagi laju taw . Ni dah lah jari rapat rapat . Memang sure cramp lah weh . Waaa ! Bengang lah !

Petang semalam first meeting kesatria negara . Memang haram satu haper pun lah aku tataw kan nak kawad macam mana . Okayy , betul . Masa zaman aku sekolah dulu , memang tak lah nak nampak muka aku kawad kat tengah tengah padang ke haper . Takde maknanya . Ntah kaki mana aku hentak pun aku tataw . Aku maen tibai je . Dulik haper aku . Dah memang terang terang aku tak suka kawad . Aku jujur okayy . Tapi aku terpaksa gak lah ikut kan . Credit hours tu bhai . Kena  buat betul betul . Kang dah sampai masa test aku failed plax . Naya ! Gua tamau repeat babe . Nightmare ! 

Haa , ni pasal junior's night plax . Dah nak tema retro bagai plax lah kan . Aku pun tataw dah nak pakai apa ni . Macam macam sangat dalam kepala otak aku keluar idea . Kejap nak pakai camni camni lah . camtu camtu lah . Takpe . Tunggu jela malam rabu nanti aku pakai macam mana . Ada retro retro sikit jadi ahh . Kot mana taw aku nak pakai rambut afro ke kan . Wahaa ! Aku tengah tunggu intan ni . Aku nak gi times square jap . nak shopping . Haa , baru junior's night dah nak shopping bagai kan . Eyh takpe lah , duit aku gak yang habes tak pakai duit kau pun . Hahaha . 

p/s : aku pening lah . rasa nak muntah pun ada , ada sesape nak bagi panadol tak ? Ahaha

1 comment:

  1. tu baru junior kak oi..tak tengok lagi sem2 seterusnya...aku boleh agak muka kelam kabut ko tu...ha ha ha

    ReplyDelete