TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

August 22, 2013

Old time


Tak semua yang kita nak tu boleh dapat dengan mudahnya kan. We do have plan. Tapi selalu je tersasar dari apa yang kita rancang. Nak taknak kena terima jela kan.
Dah nama pun hidup. Baru lah dapat pengalaman. Dapat pengajaran. 



Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: